Dalton forts...

Inte så fint sår...
Blev som jag trodde när vi först kom in till veterinären! Det var sannerligen inget fint sår DÅ, men nu är det värre!

Tänkte i mitt stilla sinne att det här krävs antibiotika-salva för! Men det fick vi inte!
Jag frågade också om jag skulle tvätta med jodopax, NÄHÄ! - De behövs inte, bara tvätta med koksaltlösning! OK!

Dan efter hade såret blivit grönt & luktade mögel...
Fick åka in igen! Gissa vad!? Det här kräver ju salva + jodopaxtvättning! *S*
In en runda till med recept på apoteket! Att det ska va så krångligt!?? Men nu verkar det iaf som det går åt rätt håll! Det är inte lika grönt längre & luktar inte lika illa men det glipar ganska rejält och är det är en stor ficka innanför själva öppningen så det kan nog ta tid att läka...

image214

Kommentarer
Postat av: Liane

ser inte fint ut detdärdu. Stackars Dalton. Hoppas det inte tar alltför lång tid att läka ihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback