Frågor...

Fick dessa frågorna av Katariina!

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Gifte mig med min älskade Nicke, bytte efternamn, köpte en Boerboel!

Vilka länder besökte du?

Norge


Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

27maj vår bröllopsdag & 10 september Daltons födelsedag!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?

Mendelson En midsommarnatts dröm, ryser fortfarande när jag hör den... :-)


Vad gjorde du på din födelsedag?
Bjöd på smörgåstårta hemma på kvällen, släkt & vänner kom!


Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

Om jag hade sagt upp mig från mitt gamla jobb mycket tidigare &
om otrevliga saker som hänt aldrig hade hänt!

Hur höll du dig från att bli galen?

*skrattar* Hålla sig ifrån?! Nä, man ska vara galen!!


Vem var den bästa nya personen du träffade?

Hmm... Svårt!  vet absolut inte!

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?

Ja, kan inte komma på nåt jag saknat eller missat... Vi har bott in oss i huset, barnen mår bra, vi har gift oss och haft en lung skön höst så nä, jag tycker nog att jag uppnått det jag vill! Personligen har fotandet legat lite på is, det har varit så mycket annat med hus, bröllop och barn under 2006...

Förhoppningar om 2007?
Att få leva livet & vara lycklig med min familj, att alla får vara friska, att Dalton skärper till sig och växer upp nån gång *S*, att gå ner några kilon i vikt, att inga fler av våra bilar krockas under detta året & att jag kommer igång mer med fotograferandet!


Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?

Jobbarkompisen Liane! 
Sandra & Lena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback