Dalton ratar sin matte...

Eller iallafall kameran! :-)
Inte så morgonpigg idag, inte på humör att bli plåtad, inte alls på något humör alls!!!
Dalton är bestämd och envis, en stark personlighet!
Har han bestämt sig så har han bestämt sig!!
Vill jag inte sitta, så kan jag ligga, vill jag inte komma så kan jag gå,
vill jag inte titta så kan jag blunda!! Sådesåååå!!!!!!!

Nåja, här har vi iallfall vårt goa 4-månaders yrväder, tänderna har rasat han äter inte riktigt ALLT han ser längre, bara nästan, han är galen och vild och älskar att rusa runt i skogen och dra näsan i det höga gräset och göra kullerbuttor! Han är världsmästare i "vem-får-snabbast-i-sig-maten-tävlingar" och han älskar ALLT som luktar gott vare sig det går att äta eller inte! :-)
Han är en STOR knähund, gospropp, jättebebis, väldigt väldigt go och fin och vill alltid mysa och bli kliad och klappad! Vågen visar nu på, hålli er... 25kg!!! Det blir alltså tolv kilo på 6veckor!! Inte liten kille vi kommer få.... Till slut!


141683-133
Ett tappert försök... men nä, inte de inte!!

141683-131
Nu somnar jag snart om jag ska behöva sitta här o blunda länge till!!!!

141683-134
Ska du envisas så, så GÅR JAG!!!!

141683-132
Ja, det var lite om Daltons 4-månaders liv just för stunden,
ska försöka mig på fler bilder idag utomhus, hoppas jag lyckas bättre då! :-)



Kommentarer
Postat av: Rosalie

Haha inte lätt att fota ett yrväder till valp, jag vet! Galet söt är han iallafall :)

Postat av: Elin

Väldigt söt är han Dalton! Och som han har vuxit, undra vad han kommer väa sedan när han är fullvuxen hund?! Kram från oss.

2007-01-11 @ 11:05:08
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: Liane

Gu vad stor han blivit. Inte helt lätt detta att foa våra 4benta vänner ddom gör precis som dom själva vill, men lite kul e det under alla försök :) Det blir lite hur som.....

2007-01-19 @ 22:21:31
URL: http://liane.blogg.se
Postat av: Petrapeps

Åh.... kan inte släppa eran hund..*underbar*
Går in här då & då för att kika på honom... nu vill jag se fler kort ;) han är sååå vacker!!!!

2007-01-23 @ 08:28:36
URL: http://petrapeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback