Alla Hjärtans dag i Öjkroken!

Dagen då allt är rött & rosa, hjärtan som glimmar, presenter & små skrivna kort!
Själv fick jag en perfekt kaffe-mugg med texten "Jag älskar dig" och på insidan står det "För evigt" av min älskade man! Av dottran fick både mamman & pappan fina små guldhjärtna med klistermärken och egenhändigt komponerade små kärleksverser! *S* Godis & nallar och myspys! Nu ska vi efter pasta & skinksås koka kaffe & göra en god maräng-sviss! Svisch... Svish... Hur det nu stavas!! *S*
Grattis till er alla som läser på alla hjärtans dag idag!
Kram från oss i Öjkroken!

141683-181

141683-182
Joline med sin nya nalle!!

Kommentarer
Postat av: Liane

Så mysigt med egna gjorda hjärtan som barnen gjort, värmer x-tra på något sett. Lite godis och mys e inte fel.

Postat av: Anonym

Oj, vilken myspyshärlig dag ni hade.
Tack för hälsningen i min gb. Vad glad jag blev!
Själv fick jag blommor till jobbet av Kim. Fast jag var inte på jobbet igår... Lite synd. Men nu är jag på plats igen och njuter av fina tulpaner.
Kram Cia.

2007-02-15 @ 12:40:32
URL: http://www.busungarna.net
Postat av: jenny

ahh härligt med loooove :) söt bild på lilltjejen! *kram*

2007-02-17 @ 14:07:50
URL: http://spaces.msn.com/members/theamoas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback