Ett juligt kök!

Har fått upp jul-panel-längderna, putsat fönstren... (på insidan)... Slagits med råttorna på vinden för att komma åt julkartongerna!!! *hmmm* Men allt fungerade och var helt iallafall, skönt de!
Så har jag vaxat bordet, det är ju gjort av Sheshamträ och behöver vaxas tja, en sisådär varann månad gör jag det ungefär, fin-fint blir det iallafall!! Som nytt efter varje behandling!
141683-13
Allt är inte färdigt helt, sladdarna ska fästas och fönstrena ska putsas på utsidan också och så ska jag stryka bordslöparen och bestämma mig tjugo gånger hur jag ska det på köksbordet innan jag blir nöjd! Men jag blir nog klar lagom till jul iallafall!!

141683-14
Fönstret i närbild! Blir ju en helt annan julkänsla när man fotar på kvällen såklart!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mmm vilken julfeeling man fick av dina köksfönster:) Jag har inte börjat ännu, tänkte putsa lite fönster imorgon. Men pyntet tar jag i helgen, jag är ju ledig då.

Kramar

Postat av: cia

Så fint det blivit! Du är så duktig på att fixa och dona. Ser fram emot att få se foton på allt annat du ska fixa också!

Jag har idag köpt julgardiner. Felicia fick välja. Köpte även nya till resten av året. Vet inte vilka jag ska sätta upp. Kanske lika bra att få upp julgardinerna på en gång. Det är ju första advent snart ju. Men jag undrar om jag orkar kolla på julgardinerna så länge? ;o)

Kram!

2006-11-27 @ 15:09:41
URL: http://www.busungarna.net
Postat av: Lena

Hejsan
Underbart fint adventsfönster :)

Nu kom jag på att jag vill se hur alla bloggarna har det i sina adventsfönster....... jag fixar en adventsutmaning - och du e först! *fniss*

KRAM

2006-11-27 @ 15:57:40
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Liane

Hallå!

Ser ju mysigt ut det där. Mörkret som sänker sig runt fönstret, stakarna i fönstret som lyser, middag med familjen runt bordet. Mysigt.

2006-11-28 @ 17:14:14
Postat av: Sandra

Ser ju hur mysigt ut som helst! Ni har ett underbart kök vännen!
Vi ska hämta upp julkartongerna från källaren imorgon (med vi menar jag Micke *S*), ska försöka pynta på fredag innan vi åker till Skövde.
Kycklinggrytan här ovan såg jättegod ut, mums! Både far och barn här hemma gillar kryddstark mat så jag lär pröva :)
Kram

2006-11-29 @ 11:55:06
URL: http://trebarn.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback