Våran julklapp...

Blev den här!!!

141683-86

En Mercedes 320 CDI AMG diesel!
Får hämta den nu i veckan lagom till jul! :-)
Nu åker gamla mercan & audin ut,
blocket nästa!! Sen ska vi bara hitta en liten mindre bil i bra
skick så vi har två men det överlämnar jag till maken, han är bra på att vara bildektektiv! :-)
Den här gillar jag skaprt! Integrerade barnstolar som "pyser" upp när man trycker på en knapp!
Praktiskt! Skärm med dvd också, så nu kan vi se film i bilen om det blir långtråkigt att åka!
Härligt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj Uj, vilken skönhet :)
Skönt med ny bil, luktar gott och går tyst och fint. Mercor är ju inte obekväma direkt :)

Grattis!

Postat av: Liane

ingen dålig kärra. Snyggt värre...... :)

Ny bil e kul. Inredning, komforten, framförallt dom inbyggda barnstolarna e kanon.

2006-12-17 @ 20:27:36
Postat av: Anonym

Nice car! Där skulle jag kunna installera mig :) DVD och allt, kanon!
Hur har ni det så här veckan innan jul?
Kram

2006-12-17 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback