JUL-handeln i full gång!

Gokväll!
Sitter här o väntar på att min Janssons frestelse ska bli klar,
har stekt lite köttbullar & prinskorv till det och ägghalvor, gurksallad & gott!
Lite julmat får det bli idag alltså! :-)

Har faktiskt inhandlat en del julklappar idag också,
Aromia
är en intressant sida för oss matfrälsta! Hittade en massa goa kryddblandingar &
perfekta julklappar som jul-kaffet, kryddmix-paket med gratängkrydda cheddar, kycklingkrydda,
pizzakrydda, tacomix, kebabkrydda, grill vitlök ört, tzatziki... yo name it!
Där finns allt i kryddväg mankan drömma om! 
Till svärmor hittade jag olivtvålar med lavendel & mandelolja, och till mammas
popcorn-sällskap den givna Jalapeno-kryddan! Kan inte bli bättre! Bra priser också, fick leveransbesked via mail att varorna har skickats idag,
så här behöver man ju inte oroa sig för förseningar till julafton...

Ja, förutom detta och eftermiddans bestyr med julmat så har vi varit ute i snålblåsen till trots...

   

Grått, trist, blåsväder... Men frisk luft piggar upp ändå!
Dalton är törstig och slickar rent rutschkanan! Vårt köksfönster som lyser så fint!
Baksidan av gården och Jolines gungor! 
 
 
 
Jolines porträtt av mamma & henne själv! Kul med kameran tycker hon! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Surfade in på den sidan lite snabbt, farligt farligt, fanns ju hur mycket som helst att beställa!
Gott med Janssons, fast jag väntar med min till jul, idag ska vi iaf göra julköttbullar så det blir klart.
Kroppkakor var det ett tag sen jag gjorde nu... någon gång i höstas tror jag. Bella var skeptisk men Sebbe åt med god aptit, ska nog planera in en ny omgång i matsedeln :)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback