Grå trist höst måste piffas upp!

Här hemma är det snålblåst, grått & KALLT....
Har ingen lust att gå ut alls och man bara fryser och håret ställer sig rakt upp! *suck*
Dags för till till-piffning i höstmörkret!!
Vi ska på inflyttningsfest ikväll och nu sitter jag med en guldbrun toning i håret,
och paketet från Ellos har anlänt så nu mår man ju genast lite bättre
när man fått shoppa av sig lite! Eller hur?? :-)
För första gången nånsin så passade allt perfekt!! Inget att returnera,
till och med mormorskängorna passade fint! 

  
     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur du har :) Jag får skicka tillbaka det mesta jag shoppar till mig själv, nu har jag köpt ett par jeans på LaRedoute som ska komma om 5-10 VECKOR (!), jösses, hur ska man veta vad man är för storlek då hahaha!
Vi är förkylda hela bunten, blev ingen middag ute idag för jag har jätteont i halsen och har tappat rösten helt *muttrar* Får satsa på barnvakt nästa söndag istället.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback