Det lönar sig att fylla år! :-)

Hade en mysig kväll igår,  hela familjen samlad och
släkt & närmsta vänner! Trevligt! :-) Fick en takkrona från IKEA i svart smide,
passar perfekt att hänga i en av balkarna ovanför TV-bordet!
En bok om grönsakslandet, för i vår SKA mitt trädgårdsland grävas,
så nu ska här lusläsas! Lite annat smått o gott,
pengar & presentkort på smink & blommor! Passar perfekt!

 
En massa tjusiga buketter blev det också, jag älskar ju blommor
för alla vet att jag kan sitta i timmar o macrofota dom sedan! *S*
Här nere fotade jag av en bukett med liljor, rosa rosor & brudslöja!

20223-183

20223-187    20223-186


Kommentarer
Postat av: Magda

Åh, grattis en dag i efterskott!! Låter som du haft en bra dag, precis som det ska vara:) En sådan takkrona har jag som jag plockar fram varje jul och dekorerar med granris och har över köksbordet, blir så fint så:)
Kram och återigen grattis i efterskott!

2006-10-19 @ 19:42:32
Postat av: Lena

Grattis i efterskott! *S*
Fantasiska foton, jag vill också ha macroobjektiv!

KRAM!

Postat av: Sandra

Visste väl att jag skulle glömma så det var tur att jag grattade i förskott :)
Takkronan var jättesnygg, den har jag spanat på jag med...
Kanonfoton som vanligt, jobbar du som fotograf oxå?
Jag kommer bli "publicerad" i Expressen hehe, eller mitt (snodda) recept iaf, håll utkik den 5 november!
Kram

2006-10-20 @ 15:47:04
URL: http://trebarn.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback