Dagens dag idag tisdag! :-)

Tisdag, hemma, ledig och pyssel-kli i fingrarna, vi tar det lugnt på förmiddan,
jag letar efter mina gamla betyg men är inte människa att hitta dom, ska nämligen
hoppa på en utbildning nu inom kort så det vore ju grejt att ha dessa då!! *grrrr*
Blir onyttig middag ikväll... Pommes & grillkorv! jaja...
Har även varit och handlat, får gäster imorgon eftersom jag fyller år,
tänkte göra en varm smörgåstårta och som efterrätt ungsbakade
kaneläpplen med vaniljglass & kaffe! Enkelt och gott, ska ju jobba till 14
också men har ett par timmar efter det innan folket kommer så det ska nog hinnas!

20223-176
Joline hjälper mig med lunchen sen ska vi sätta tänderna i spargrisen!

20223-182
Efter en del klistrande & kladdande! (men det var kul) så är Miss Spargris
färdig för torkning, nästa steg - Målning! Får se hur lång tid det tar för
den att bli målningsbar har för mig det tog ett par dar sist iaf!

20223-179
Vi tar en sväng ut på kvällskvisten, men nu är det ingen värme alltså!
Bara en snabb-tur sen ska vi hämta ved och elda!

20223-181
Kvällen är visserligen fin....

20223-180
Men attans så kallt!!
Nu ska här eldas och raggsockar på och sen Bollibompa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då passar jag på att gratta idag, för med mitt minne lär jag glömma bort det imorgon....
Vilken söt spargris, helimpad alltså! Skrev ju just om pyssel i min blogg, skulle behöva lite av din talang :)
Du har verkligen mitt drömkök, fönster ovan diskbänken, läckert!
Nu ska här badas barn!
Kram

Postat av: Elin

Hurra hurra för Li idag! Hoppas du får en jättebra dag. Lät gott med varm smörgåstårta:)
Väldigt fina höstfoton, här är det också kallare ute nu, brr.
Kram från oss.

2006-10-18 @ 10:16:52
URL: http://ellan.blogg.se
Postat av: Therese

Grattis på din dag:)

Kramar i en liten hög!

2006-10-18 @ 23:28:50
URL: http://therese.versiblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback